Wypełnij wniosek na stronie internetowej www.halocredit.pl, wybierz sobie ofertę, która najlepiej Ci odpowiada i postępuj zgodnie z instrukcjami wybranego pożyczkodawcy.
Zatwierdzenie lub odrzucenie wniosku dokonuje się bezzwłocznie. Jednak w przypadku nowych klientów udzielenie pożyczki następuje po zweryfikowaniu danych podanych we wniosku. Wymagania poszczególnych pożyczkodawców mogą się od siebie różnić.
Informację o decyzji w sprawie pożyczki otrzymasz za pośrednictwem SMSa lub wiadomości e-mail od naszego partnera u któregoś wziąłeś pożyczkę.
Nie. Jedna osoba i jedno gospodarstwo domowe może wnioskować tylko o jedną pożyczkę. Wniosek o ponowną pożyczkę można złożyć po zwróceniu poprzedniej.
Nie. W naszym systemie numer telefonu podany we wniosku zostaje przypisany do dowodu tożsamości wnioskodawcy, co oznacza, że numer dowodu tożsamości jest powiązany z właścicielem numeru telefonu. Wnioskodawca musi być także właścicielem konta bankowego wskazanego we wniosku. Jeśli któraś z podanych informacji jest niepoprawna, wniosek o udzielenie pożyczki zostanie odrzucony.
Każdy, kto osiągnął minimalny wymagany wiek (18 lat), posiada ważny dokument tożsamości oraz konto w polskim banku, numer telefonu komórkowego i adres e-mail.
Nie wszystkie wnioski są rozpatrywane pozytywnie. Aplikując o pożyczkę trzeba zwrócić uwagę, aby wniosek spełniał wszystkie zasady i wymagania. Wniosek wypełniony nieprawidłowo lub z błędnymi danymi zostanie odrzucony.
Jeżeli masz trudności ze spłatą pożyczki, trzeba skontaktować się z pożyczkodawcą i wspólnie znaleźć rozwiązanie, które byłoby korzystne dla obu stron.
W celu usunięcia swoich danych osobowych z naszego serwisu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się tutaj
Narażasz się na opłaty za zwłokę i koszty windykacji.
Napisz na info@Halocredit.pl
Nasz zespół z przyjemnością otrzyma Twoją ocenę dotyczącą naszych usług.